مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 17:272022-02-21فرهنگي

انتقاد عضو شورای شهر مشهد از فیلم های جشنواره فجر 


رییس کمیسیون حقوقی، املاک و قراردادهای شورای اسلامی شهر مشهد گفت: متاسفانه در جشنواره فجر امسال فیلم هایی به اکران در آمد که امکان دیدن آن با اعضای خانواده میسر نبود؛ - فیلم هایی با سوژه های زرد و خاص که فقط نگاهش را به گیشه و بازگشت هزینه و افزایش سود حاصله دوخته بود.

هاشم دائمی امروز، 2 اسفند ماه، در نطق پیش از دستور بیست وهشتمین جلسه علنی ششمین شورای اسلامی شهر مشهد که در تالار شهر برگزار شد، اظهار کرد: ابتدا بر خود لازم می دانم به عنوان نماینده مردم تذکری مهم به مسئولان امر فرهنگ و برگزارکنندگان جشنواره فجر بدهم.

دیربازی است که آنچه در جشنواره فجر در عرصه فرم و محتوا می بینیم، هیچ سنخیتی با این نام مقدس و اهداف راهبردی انقلاب اسلامی در عرصه هنر هفتم که تاثیر ویژه ای بر هدایت فکرها و اندیشه ها دارد، نمی بینیم.

وی افزود: علی رغم میل باطنی خود باید بپرسم چرا هنر هفتم به جایی رسید که قصد دارد ذائقه مردم را با سوژه هایی که دارای مضامین رادیکال نسبت به آرمان های انقلاب اسلامی است، عادت دهد؟ دائمی ضمن اشاره به گرامیداشت روز وکلا در خصوص نکاتی که وکلا همیشه باید در کار خویش مد نظر داشته باشند، گفت: آن ها باید در تصمیم گیری ها جهان بینی مردمی که او را وکیل خود کرده اند را محترم شمارد و در مسیر آن آرمان ها قدم بردارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد عضو شورای شهر مشهد از فیلم های جشنواره فجر 

انتقاد عضو شورای شهر مشهد از فیلم های جشنواره فجر